MENÜ

TOPLISTA

hirdetés

Üzleti negyed » Üzleti etika Küldés e-mailben Nyomtatás Betuméret növelés Betuméret csökkentés

Esélyegyenlőség az ügyfélszolgálatokon

2011. április 05., kedd

A világon megközelítőleg 650 millió tartósan egészségkárosodott ember él, Magyarországon megközelítőleg hatszázezer. Bár az elmúlt években javult a helyzet, Magyarország még mindig messze elmarad a fejlett társadalmakban tapasztalható fogyatékkal élőkkel szembeni szolidaritás tekintetében. Egy magyar informatikai vállalat azonban olyan fejlesztésbe kezdett, amely a bankfiókokban, az önkormányzatokon, a betegvárókban, a postákon és lényegében bármilyen ügyfélszolgálaton, megadja a fogyatékkal élőknek azt a méltóságot, hogy az egészséges emberekhez hasonlóan intézzék ügyeiket.

hirdetés

"Megdöbbentő számomra, hogy amíg például Angliában több áruházlánc, Braille írásmódban is kiadja reklámújságjait, addig Magyarországon néhol a tömegközlekedési eszközök igénybevétele vagy akár egy orvosi rendelőbe történő bejutás is akadályokba ütközhet" - mondja Marczali Tibor az Onlinet Kft. egyik alapító tulajdonosa, a fogyatékkal élők helyzetéről.

Az Onlinet Kft. egy szerény kezdet nyomán, alig tíz év alatt, egy nemzetközi vállalattá átalakuló igazi magyar sikertörténet. Az ügyfélhívó rendszereket és digitális média megoldásokat fejlesztő és gyártó cég, ma piacvezető Magyarországon az ügyfélszolgálati rendszerek terén. A hat leányvállalat és a három kontinensen átívelő viszonteladói hálózat pedig, a nemzetközi sikerek garanciája évek óta. A csak Magyarországon felszerelt ügyfélszolgálatok száma hamarosan eléri az ezret. A cég által gyártott ügyfélhívókat egyebek mellett bankok, telekommunikációs cégek, közüzemi vállalatok, önkormányzatok, kórházak használják előszeretettel.

mti

A tavalyi év végén, az Onlinet egy új fejlesztési projekten kezdett el dolgozni, melynek célja egy olyan ügyfélirányító és ügyfél tájékoztató rendszer megalkotása, amely az ügyfélszolgálatokon esélyegyenlőséget biztosít a fogyatékkal élők számára. A projekt az Európai Unió támogatásával és az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. "Az Onlinet mindig is büszke volt arra, hogy rendszerei és megoldásai megkönnyítik és kényelmesebbé teszik az ügyintézést az ügyfélszolgálatokon. A most elkezdett fejlesztéssel, egy sokszor háttérbe szorított társadalmi csoport, a fogyatékkal élők élethelyzetén szeretnénk javítani. Célunk hogy a fogyatékkal élők ne szenvedjenek hátrányos megkülönböztetésben az ügyfélszolgálatokon sem." - mondja Marczali.

"A fejlesztés eredményeképpen, még az idei évben egy olyan új és egyedi eszközt vezetünk be a magyar piacon, amely elengedhetetlen kelléke lesz bármelyik ügyfélszolgálatnak vagy betegvárónak. Az új ügyfélirányító rendszer, a mozgás-, a hallás- és a látáskárosultak számára is könnyen kezelhető és praktikusan használható felületet biztosít."

hirdetés

CR INTERAKTÍV

HÍRARCHÍVUM

hirdetés