MENÜ

TOPLISTA

hirdetés

Üzleti negyed » Üzleti etika Küldés e-mailben Nyomtatás Betuméret növelés Betuméret csökkentés

Fenntarthatósági díjat kapott Németországban a Puma

2010. december 09., csütörtök

A PUMA kapta meg a 2010-es Német Fenntarthatósági Díjat, a "Legfenntarthatóbb Stratégia" kategóriában. A zsűri a PUMA ambiciózus stratégiáját jutalmazta, mely a vállalat termékkínálatának fenntarthatóvá tételét irányozza elő.

hirdetés

A PUMA fenntarthatósági koncepciója kreativitással és innovációval ötvözi a fenntartható üzletmenetet, mondta Dr. Günther Bachmann, a Fenntartható Fejlődés Tanács főtitkára. A PUMA vezérigazgatója, a díj átvételekor elmondta: "Meggyőződésem, hogy minden vállalatnak fenntarthatóvá kell válnia, és hálás vagyok, hogy a Német Fenntarthatósági Díj elismeri a fenntartható üzleti stratégiákat, így erősítve meg a vállalatoknak szóló üzenetet, miszerint jobbá kell tenni üzleti gyakorlatukat."

A PUMA az elmúlt öt évben minden irodájából és áruházából összegyűjtötte a környezettel kapcsolatos teljesítménymutatókat, és meghatározta azokat a kulcsfontosságú területeket, melyekkel foglalkozni kell a környezetre gyakorolt hatás csökkentése érdekében. Ennek érdekében ambiciózus célokat fogalmazott meg 2015-ig, hosszú távú fenntarthatósági programja részeként. Ennek keretein belül a vállalat Fenntarthatósági Indexet fog bevezetni, mely belső mérceként fog szolgálni a fenntartható termékek számára, és tájékozatja a vásárlókat a termék fenntartható tulajdonságairól. 2015-tól már a vállalat kollekciójának felét ezen szabványok alapján fogják gyártani, fenntartható anyagokat és gyártási folyamatokat alkalmazva.

A vállalat a következő öt évben 25%-kal szeretné csökkenteni irodáinak, áruházainak, gyárainak és raktárainak energia- és vízfogyasztását, valamint a hulladék mennyiségét.

Forrás: Servian

hirdetés

CR INTERAKTÍV

HÍRARCHÍVUM

hirdetés