MENÜ

TOPLISTA

hirdetés

Üzleti negyed » Üzleti etika Küldés e-mailben Nyomtatás Betuméret növelés Betuméret csökkentés

A jótékony Starbucks

2010. november 21., vasárnap

Az európai kávéipar "A Legetikusabb Vállalat" díját az üzletági képviselők és az Allegra Strategies szakértők véleménye alapján két egymást követő évben is a Starbucks Coffee Company-nak ítélte oda. A cég továbbá Európában és Franciaországban is elnyerte a "Legjobb Kávézólánc" díját. A Starbucks tovább erősítette elköteleződését az etikus működés és a Fair trade termékek iránt.

hirdetés

"Nagyon megtisztelő a versenytársak elismerése mindazért a folyamatos munkáért, amelyet a legkellemesebb kávé és a legjobb kávézói élmény biztosításáért folytatunk. Elismerése ez egyúttal tisztességes üzletpolitikánknak is, melynek révén hasznos tagjai vagyunk környezetünknek és a helyi közösségeknek."Buck Hendrix, a Starbucks európai, közel-keleti és afrikai ágának igazgatója. Az európai kávéipar "A Legetikusabb Vállalat" díja csak egyike az évünket fémjelző sikereknek."

"Nemrégiben volt szerencsém harminc európai, közel-keleti és afrikai partnerünk társaságában Tanzániába látogatni, ahol első kézből tapasztalhattam meg, milyen nagy hangsúlyt fektet a Starbucks az etikus beszerzési folyamatokra, aktívan támogatva az érintett kávétermelő közösségek családjait. Hozzáteszem, az idei év volt az az év, amikor teljes egészében áttértünk a Fair trade jelzésű eszpresszóra, így minden egyes eladott eszpresszó a kávétermelők életének javításához járul hozzá." - jegyezte meg Hendrix.

A kávézólánc mind Európában, a Közel-keleten, mind Afrikában, öt különféle Fair trade kávébabbal áll rendelkezésünkre: a Breakfast Blend mellett megtalálható az Italian Roast, a French Roast, a Café Estima Blend és az Espresso Roast. Jeffrey Young, az Allegra Strategies ügyvezető igazgatójahozzátette: "az elmúlt év során a Starbucks Európa szerte megbízható minőséget kínált, miközben példaértékű etikus magatartással és ösztönző kezdeményezésekkel folytatta piaci tevékenységét. Örömünkre szolgált, hogy a Starbucksnak ítélhettük oda ezeket az európai díjakat."

Az Európai Kávéházak Díjának jelöltjeit több mint háromszáz iparági vezető választotta ki, miután 2010 augusztusában és szeptemberében részt vettek az Allegra által vezetett európai Coffee Leader felmérésen. A válaszadók Európa neves kávéházláncainak döntéshozói, beszállítói és alkalmazottai voltak.

A Starbucks a világ legnagyobb Fair trade kávéforgalmazója, amely 2009 során duplájára, több mint 18 millió kilóra növelte az általa eladott kávé mennyiségét. Európában, a Közel-kelet, valamint Afrika tájain együttvéve napi 300.000 adag Starbucks Fair trade kávé kerül a poharakba. 

forrás: socialbranding.hu

hirdetés

CR INTERAKTÍV

HÍRARCHÍVUM

hirdetés