MENÜ

TOPLISTA

hirdetés

Üzleti negyed » Üzleti etika Küldés e-mailben Nyomtatás Betuméret növelés Betuméret csökkentés

Jótékony klikkelés - átadták az adományokat

2009. október 29., csütörtök

A jótékony klikkelés kedvezményezettjei, hét alapítvány vehette át jelképesen szerdán az interneten "összeolvasott" hírek után járó adományokat Budapesten, de a jótékonysági akció decemberig tovább folytatódik.

hirdetés

Júniusban a Peter Cerny Alapítványnak 1 millió 790 ezer forintot, júliusban a Csodalámpa Alapítványnak 1 millió 765 ezer forintot "olvastak össze" a Hírkereső-csoport olvasói. Az Árvácska Állatvédő Egyesület és a Madárkórház Alapítvány 857-857 ezer forintot kapott az augusztusi klikkelések után. Szeptemberben a Magyar Kerékpáros Klubot támogathatták az érdeklődők, így 1 millió 740 ezer forintot gyűjtöttek. Októberben a Nemzetközi Pikler Emmi Közalapítványért és a Csányi Alapítványért zajlik a hírolvasás, ez eddig 900 ezer forintot jelentett számukra.


   

A jótékonysági akció folytatódik - mondta el szerdán Paul Ágnes, az akció kommunikációját végző cég munkatársa az átadón Budapesten. Tájékoztatása szerint decemberben még 4 alapítvány kerül be a kampányba a lehető legszélesebb társadalmi csoportokat elérő területekről, úgy mint egészségügy, sport, oktatás és kultúra.  Az alapítványokat egy-egy közéleti személyiség képviseli, akik az adománygyűjtés időszaka alatt saját alapítványukért kampányolnak. A cikkolvasást egy online számláló regisztrálja a hírkereső.hu oldalán, így pontosan mérhető és percre pontosan nyomon követhető, mennyi adományt "klikkelnek össze" a Hírkereső-csoport olvasói.
   

A Hírkereső.hu, a Kapu.hu és a Tombola.hu június elején indította jótékonysági akcióját, amelynek célja, hogy havonta egy-egy ismert személy segítségével adományokat gyűjtsenek a kiválasztott alapítványoknak. A csoport tagjai vállalták, hogy minden egyes portáljukon keresztül elolvasott hír után 5 fillért adományoznak az adott hónap jótékonysági céljára. A Hírkereső-csoport olvasóinak csupán annyi a feladatuk, hogy minél több hírt olvassanak el, ezzel gyarapítva az alapítvány adományösszegét.

hirdetés

CR INTERAKTÍV

HÍRARCHÍVUM

hirdetés